چگونه یک فیلمنامه نویس شوم؟
نوشته شده توسط : غلامی

Image result for scriptwriter

با یک بازی موفق و نمونه کارها از اسکریپت برای برنامه های تلویزیونی و تئاتر آشنا زیر کمربند خود، ریچارد استاکول ساخته شده است یک حرفه ای جامد در فیلمنامه نویسی. اما تبدیل شدن به یک فیلمنامه نویس چیزی از یک پیچ و تاب و در داستان خود استاکول بود. "این به هیچ وجه قصد معدن برای تبدیل شدن به یک نویسنده اسکریپت بود. من یک مدرک انگلیسی انجام داد، و صرف بیشتر وقت من خراب در مورد در تئاتر، "او می گوید.

"هنگامی که من فارغ التحصیل من تصمیم گرفتم که در به انجام یک دوره آموزشی بازیگر پس از فارغ التحصیل. سپس من یک بازیگر jobbing برای 10 سال آینده شد و در شکاف بین شغل من شروع به نوشتن. " هدف اصلی خود را به توسعه صحنه به او می تواند در عمل بود. »اما یکی از چیزهایی که من کشف شد که هیچ بخشی برای من سمت چپ زمانی که من در نوشتن آن را به پایان بود وجود دارد. بازی خود را در راه خود را گرفت و راه آن رفت. نمایشی دارای عمر خود را دارد. " در نهایت، حرفه ای استاکول هم بر روی یک زندگی خود را گرفت. پس از به حال تولید کنندگان جالب مشکل با اسکریپت خود را، او کردم اولین شکست بزرگ خود را زیر یک گفتگوی بعید است با یک دلال سهام شرکتها. "من در یک مهمانی رقص صحبت با یک دوست از یک دوست بود. این یکی از کسانی که مکالمات بود. از او پرسیدم چه او بود، او پرسید که چه من و من اشاره کردم یک بازی نوشته بود. او گفت: "یکی از مشتریان من است که به دنبال بازی می کند.

" استاکول اذعان می کند او شک و تردید بود - یک بازی مرحله بعید است برای تحریک فیلمسازان بود. "اما او اصرار داشت من آن را ارسال و برای برخی از دلیل، حتی اگر من فکر کردم که او هیچ چیزی در مورد نمایشنامه نمی دانم، و من مطمئن بود یک شرکت فیلم نخواهد بود علاقه مند، من او را بازی ارسال می شود." در واقع، این شرکت را دوست داشت اسکریپت و علاقه مند به ساخت آن را به یک فیلم بود. "اما پس از چند هفته از گفتگو آنها تصمیم گرفتند آن را در واقع یک بازی،" او می خندد. "با این حال، آنها دوباره آن را به تصویب رساند و به عنوان یک نتیجه آن را در توسط [تهیه کننده تئاتر] بیل Kenwright گرفته شده است." بازی، کشتن زمان، برای اولین بار در تئاتر سلطنتی ویندزور در سال 1997 انجام شد و ستاره دار دنیس واترمن و Glynis باربر.
کلمات کلیدی مرتبط: استخدام منشی مطب تهران , استخدام بازاریاب در فیروزکوه جوانان و ورزشکاران , مجری رادیو و تلویزیون , کرمان بازاریاب دو شیفت کار , آگهی استخدام تایپیست , تعمیرکار در منطقه نه , استخدام طراح وبسایت , آگهی استخدام فیزیوتراپ استان سمنان , کارشناس پایگاه داده , مترجم زبان در استان زنجان ,





:: برچسب‌ها: آگهی استخدام فیزیوتراپ استان سمنان ,
:: بازدید از این مطلب : 289
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: